Schválilo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky
dne 29. listopadu 1996 č.j 31 431/96-71
s platností od 1. září 1997 počínaje 1. ročníkem
16-01-M/001 Ochrana a tvorba životního prostředí
Denní studium absolventů základní školy:
|
Kategorie a názvy vyučovacích předmětů |
Týdenní počet vyučovacích hodin v ročníku |
||||
|
A. POVINNÉ PŘEDMĚTY |
1. |
2. |
3. |
4. |
Celkem hodin |
|
1. Společensko-vědní |
8 |
6 |
6 |
7 |
27 |
|
Český jazyk a literatura |
3 |
2 |
2 |
3 |
10 |
|
Cizí jazyk I. nebo II. x) |
3 |
3 |
3 |
3 |
12 |
|
Občanská nauka |
- |
1 |
1 |
1 |
3 |
|
Dějepis |
2 |
- |
- |
- |
2 |
|
2. Matematicko-přírodovědné |
6/2/ |
5/1/ |
2/1/ |
2 |
15/4/ |
|
Matematika |
3/1/ |
3/1/ |
2/1/ |
2 |
10/3/ |
|
Fyzika xx) |
3/1/ |
2 |
- |
- |
5/1/ |
|
3. Tělesná výchova |
2/2/ |
2/2/ |
2/2/ |
2/2/ |
8/8/ |
|
4. Odborné |
15/5,5/ |
18/9,5/ |
18/7,5/ |
16/7/ |
67/29,5/ |
|
Biologie |
4/1/ |
4/1/ |
2 |
2 |
12/2/ |
|
Chemie |
4/1/ |
3/1/ |
2/1/ |
2/1/ |
11/4/ |
|
Geografie |
2 |
2 |
- |
- |
4 |
|
Ekologie |
2/0,5/ |
2/0,5/ |
- |
- |
4/1/ |
|
Hydrologie |
- |
- |
1,5/0,5/ |
- |
1,5/0,5 |
|
Geodezie |
- |
- |
1,5/1/ |
- |
1,5/1/ |
|
Laboratorní kontrola |
- |
2/2/ |
- |
2/2/ |
4/4/ |
|
Technologie ochrany |
|||||
|
životního prostředí |
- |
- |
- |
4/1/ |
4/1/ |
|
Ochrana a tvorba krajiny |
- |
- |
4/1/ |
- |
4/1/ |
|
Právní příprava |
- |
- |
2 |
- |
2 |
|
Aplikovaná psychologie |
- |
- |
- |
1 |
1 |
|
Technika administrativy |
2/2/ |
1/1/ |
- |
- |
3/3/ |
|
Výpočetní technika a informatika |
1/1/ |
2/2/ |
1/1/ |
1/1/ |
5/5/ |
|
Ekonomika |
- |
- |
2/1/ |
3/1/ |
5/2/ |
|
Stroje a zařízení |
- |
2/2/ |
2/2/ |
1/1/ |
5/5/ |
|
Povinné celkem |
31/9,5/ |
31/12,5/ |
28/10,5/ |
27/9/ |
117/41,5/ |
|
B. DOPORUČENÉ VÝBĚROVÉ PŘEDMĚTY |
1. |
2. |
3. |
4. |
Celkem hodin |
|
Terénní ekologie #) |
- |
- |
2 |
2 |
4 |
|
Ochrana vody #) |
- |
- |
2 |
2 |
4 |
|
Odpady a ovzduší #) |
- |
- |
2 |
2 |
4 |
|
Energetické zdroje #) |
- |
- |
2 |
2 |
4 |
|
Laboratorní technika #) |
- |
- |
2 |
2 |
4 |
|
Hygiena a toxikologie |
2 |
||||
|
Rekultivace |
2 |
||||
|
Konverzace v cizím jazyce |
1-2 |
||||
|
Estetika a životní prostředí |
2 |
||||
|
Chemický seminář |
2 |
||||
|
Matematický seminář |
2 |
||||
|
Biologický seminář xxx) |
2 |
||||
|
Doporučené výběrové předměty celkem |
1-2 |
1-2 |
4-5 |
5-6 |
|
|
Povinné a výběrové celkem |
32-33 |
32-33 |
32-33 |
32-33 |
|
x) třída se dělí na dvě skupiny
xx) ostatní přírodovědné předměty jsou zařazeny mezi předměty odborné
xxx) výběrové předměty označené #) tvoří základ specializace, proto si žák z těchto předmětů povinně jeden vybere
|
C. DOPORUČENÉ NEPOVINNÉ |
Celkem |
|
Sportovní hry |
8 |
|
Základní fotografické techniky |
2 |
|
Výpočetní technika a programování |
3 |
|
Statistika |
3 |
|
Cizí jazyk I. nebo II. |
8 |
Přehled využití týdnů v období školního roku:
|
Činnost |
Počet hodin v ročníku |
|||
|
1. |
2. |
3. |
4. |
|
|
Vyučování |
33 |
33 |
33 |
27 |
|
Odborná praxe skupinová |
2 |
2 |
- |
- |
|
Odborná praxe individuální |
- |
2 |
4 |
2 |
|
Lyžařský kurz |
1 |
- |
- |
- |
|
Turistický kurz |
- |
1 |
- |
- |
|
Exkurze |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Maturitní zkoušky |
- |
- |
- |
2 |
|
Časová rezerva |
3 |
1 |
2 |
3 |
|
Celkem |
40 |
40 |
40 |
35 |
Poznámky: