Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
České republiky
Vydalo
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky
 dne 28. ledna 1994, č.j. 24
713/94-23 s platností od 1. září 1994 počínaje 1. ročníkem
studijního oboru
28-41-J/001 (28-62-3/00)
28-41-M/008 (28-62-6/00)
Chemicko-farmaceutická výroba
Denní studium
| 
         Kategorie
        a názvy vyučovacích předmětů  | 
      
         Počet týdenních vyučovacích hodin  | 
    |||||||
| 
         varianta  | 
      
         A  | 
      
         B  | 
      
         C  | 
    |||||
| 
         ročník  | 
      
         1.  | 
      
         2.  | 
      
         1.  | 
      
         2.  | 
      
         1.  | 
      
         2.  | 
      
         3.  | 
      
         4.  | 
    
| 
         1. Společenskovědní  | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
    
| 
         Český
        jazyk a literatura   | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         3  | 
      
         3  | 
    
| 
         Cizí
        jazyk     | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         3  | 
      
         3  | 
    
| 
         Občanská
        nauka  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
      
         1  | 
    
| 
         Dějepis  | 
      
         2  | 
      
         1  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         1  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
    
| 
         2. Matematicko-přírodovědné  | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
    
| 
         Matematika
          | 
      
         4  | 
      
         2  | 
      
         4  | 
      
         2  | 
      
         4  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
    
| 
         Fyzika
          | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         3.
        Tělesná výchova  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
    
| 
         4. Odborné předměty  | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
      
            | 
    
| 
         Ekonomika  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         Základy
        automatizace  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         Výpočetní
        technika  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
    
| 
         Chemie  | 
      
         5  | 
      
         4  | 
      
         5  | 
      
         4  | 
      
         5  | 
      
         4  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         Fyzikální
        chemie  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
    
| 
         Analytická
        chemie  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
    
| 
         Chemie
        léčiv  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
    
| 
         Biochemie  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
    
| 
         Technologie  | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         4  | 
    
| 
         Chemická
        technika  | 
      
         3  | 
      
         -  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         3  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         Biologie  | 
      
         1,5  | 
      
         -  | 
      
         1,5  | 
      
         -  | 
      
         1,5  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         Somatologie  | 
      
         1,5  | 
      
         -  | 
      
         1,5  | 
      
         -  | 
      
         1,5  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
    
| 
         Farmakologie  | 
      
         -  | 
      
         3  | 
      
         -  | 
      
         3  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
      
         2  | 
    
| 
         Praxe  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         1  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         1  | 
    
| 
         Farmaceutická
        botanika  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
    
| 
         Farmakognózie  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
    
| 
         Mikrobiologie,
        epidemiologie a hygiena  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
    
| 
         Latinský
        jazyk  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         -  | 
      
         2  | 
      
         -  | 
    
| 
         Praktická
        cvičení  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
      
         5  | 
    
| 
         Celkem  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
      
         33  | 
    
Poznámky
k učebnímu plánu studijního oboru Chemicko-farmaceutická výroba
1.     
Počet povinných týdenních vyučovacích hodin jednotlivých předmětů
může ředitel školy po projednání s předmětovými 
komisemi v každém ročníku zvýšit nebo snížit o jednu hodinu 
s tím, že celkový počet týdenních vyučovacích hodin nepřekročí 
stanovený počet, a že v učebním plánu nebude vynechán žádný 
povinný vyučovací předmět. Celkový rozsah úprav učebního plánu 
nepřekročí 10%.
2.     
Ředitel školy může využít ve spolupráci s předmětovými 
komisemi možnost úprav obsahu učiva v jednotlivých předmětech 
v rozsahu až do 30%.
3.     
Předmět tělesná výchova lze vyučovat v závislosti na 
podmínkách a možnostech školy v kterémkoli ročníku ve 
tříhodinové dotaci.
4.     
Maturitní předměty budou stanoveny v souladu s vyhláškou o ukončení
studia na středních školách.
5.     
Volba a struktura nepovinných vyučovacích předmětů je plně 
v kompetenci ředitele školy, který také schvaluje jejich 
učební osnovy navržené předmětovými komisemi.
6.     
Při praktických cvičeních se třída dělí na skupiny.
7.     
Podle možnosti pokračují žáci ve výuce jazyka, kterému se 
učili na základní škole.