Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
České republiky
Vydalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
České republiky
dne 22. 6. 1993, čj. 18 966/93-23 s platností od 1. září 1993 počínaje 1.
ročníkem.
studijního oboru
32-42-M/001 (32-31-6/02) Výroba obuvi a galanterního zboží – výroba galanterního zboží
Denní studium
Kategorie
a názvy vyučovacích předmětů |
Počet
týdenních vyučovacích hodin v ročníku |
|
|||
|
1. |
2. |
3. |
4. |
Celkem |
A.
Povinné vyučovací předměty |
30/6 |
32/9 |
32/10 |
30/13 |
124/38 |
|
|
|
|
|
|
Všeobecně
vzdělávací |
24/6 |
18/3 |
10 |
11 |
63/9 |
Český
jazyk a literatura |
3 |
2 |
2 |
3 |
10 |
Cizí
jazyk |
3 |
3 |
3 |
3 |
12 |
Dějepis |
2 |
2 |
- |
- |
1 |
Občanská
nauka |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
Matematika |
4/1 |
3/1 |
2 |
2 |
11/2 |
Fyzika |
2/1 |
3/1 |
- |
- |
5/2 |
Chemie |
2/1 |
2/1 |
- |
- |
4/2 |
Výtvarná
výchova |
2 |
- |
- |
- |
2 |
Informatika |
3/3 |
- |
- |
- |
3/3 |
Tělesná
výchova |
2 |
2 |
2 |
2 |
8 |
|
|
|
|
|
|
Obecně technické |
2/1 |
2 |
4/1 |
5/2 |
13/4 |
Technické
kreslení |
2/1 |
- |
- |
- |
2/1 |
Strojnictví |
- |
2 |
- |
- |
2 |
Elektrotechnika |
- |
- |
2/1 |
- |
2/1 |
Automatizace |
- |
- |
- |
3/1 |
3/1 |
Ekonomika |
- |
- |
2 |
2/1 |
1/1 |
|
|
|
|
|
|
Odborné |
|
|
|
|
|
Technologie |
2 |
4 |
5 |
4 |
15 |
Technologická
cvičení |
- |
- |
2/2 |
4/1 |
6/6 |
Nauka
o materiálech |
2 |
2 |
4 |
- |
8 |
Laboratorní
cvičení |
- |
- |
- |
-3/3 |
3/3 |
Konstrukce
a modelování |
- |
3/3 |
3/3 |
3/3 |
9/9 |
Praktická
cvičení |
- |
3/3 |
4/4 |
- |
7/7 |
|
|
|
|
|
|
B. Volitelné |
- |
- |
- |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
Celkem |
30 |
32 |
32 |
32 |
126 |
Poznámky:
1.
Počet hodin za lomítkem udává počet hodin cvičení z celkového
počtu týdenních hodin vyučovacího předmětu. Ve cvičení lze dělit třídu
na skupiny.
2.
Ředitel školy můře
upravit hodinové dotace jednotlivých vyučovacích předmětů až do rozsahu
10% celkového počtu týdenních
hodin určeného učebním plánem s tím,. že z učebního
plánu nebude vypuštěn žádný vyučovací předmět a stanovený
celkový počet týdenních hodin nebude překročen.
3.
Ředitel školy může ve spolupráci s předmětovými komisemi využít
možnost úpravy obsahu učiva v jednotlivých předmětech v rozsahu
až do 30%.
4.
Struktura volitelných a nepovinných předmětů je v kompetenci ředitele
školy, který schválí na základě doporučení předmětové komise učební
osnovu.
5.
Soustředěná odborná praxe je součástí předmětu Praktická cvičení
ve 2. a 3. ročníku. Týden soustředěné odborné praxe ve 1. ročníku je
vyhrazen pro realizaci samostatného projektu výrobku.
6.
Ředitel školy může rozhodnout o tom, že tento učební plán bude
využit do 1.9.1993 i pro 2., 3. a 4. ročník. V tom případě zajistí
provedení úprav obsahu a rozsahu učiva tak, aby byla zachována jeho návaznost.,
7.
Předmět označený v učebním plánu jednou hvězdičkou má
pojetí o obsahovou strukturu schválenou MŠMT po roce 1989. Pojetí a učební
osnovy těchto předmětů nejsou
proto v tomto souboru uváděny.
8.
Předmět označený v učebním plánu dvěma hvězdičkami
obsahuje několik alternativních různě obsahově zaměřených osnov.