Kategorie a názvy vyučovacích předmětů | Počet týdenních vyučovacích hodin v ročníku | ||
1. | 2. | ||
1. | Společenskovědní | ||
Český jazyk a literatura | 0,5 | 0,5 | |
Občanská nauka | 1 | 1 | |
2. | Matematika | 0,5 | 0,5 |
3. | Tělesná výchova | 2 | 2 |
4. | Odborné | ||
Polygrafická výroba | 2 | 2 | |
Odborný výcvik | 28 | 28 | |
Celkem | 34 | 35 | |
Nepovinné předměty | |||
Sportovní hry | 2 | 2 | |
Člověk a prostředí | 2 | - | |
Základy rodinné výchovy | 2 | 2 |
V souvislosti s konkrétním obsahem každého odborného vyučovacího předmětu, včetně odborného výcviku, musí každý vyučující:
1. Průběžně se zabývat otázkami bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci.
2. Soustavně se zaměřovat na důslednou výchovu žáků k péči o životní prostředí.
3. Podle charakteru oboru a obsahu předmětu aktualizovat učivo a nové poznatky vědy a techniky. Zvláštní důraz klást na rozvoj elektronizace národního hospodářství, komplexní automatizace, mechanizace a zavádění nových materiálů. Učivo aktualizovat se zřetelem na postupné zavádění vědeckotechnického pokroku v příslušném odvětví a v organizaci, pro kterou se žáci připravují.
Učební osnovy odborných předmětů včetně odborného výcviku jsou rámcové. Hodinové dotace jednotlivých tematických celků v rozsahu do 3O % si může vyučující při dodržení obsahu upravit v tematickém plánu po schválení ředitelem školy.