MINISTERSTVO HOSPODÁŘSTVÍ ČESKÉ REPUBLIKY
Vydalo
Ministerstvo Hospodářství České republiky
dne 17.6.1994, čj. 173 204/94-77/874 s účinností od září 1994 počínaje 1. ročníkem
učebního oboru
36-52-H/004 (36-97-2/06) Mechanik plynových zařízení
Kategorie
a názvy vyučovacích předmětů |
|
Počet
týdenních vyučovacích |
Celkem |
|||
|
Zkr. |
1. |
2. |
3. |
|
|
A. Povinné vyučovací předměty |
|
34 |
35 |
35 |
104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Společenskovědní |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Český
jazyk a literatura |
CJL |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
Cizí
jazyk |
CIJ |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
Občanská
nauka |
OBN |
1 |
1 |
1 |
3 |
|
Dějepis |
DEJ |
2 |
- |
- |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Matematicko-přírodovědné |
|
|
|
|
|
|
Matematika |
MAT |
2 |
1 |
1 |
4 |
|
Fyzika |
FYZ |
2 |
1 |
1 |
4 |
|
Chemie |
CHE |
- |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Tělesná výchova |
TEV |
1 |
1 |
1 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Odborné |
|
|
|
|
|
|
Ekonomika
a řízení |
EKR |
- |
- |
2 |
2 |
|
Odborné
kreslení |
ODK |
2 |
1,5 |
- |
3,5 |
|
Materiály |
MTR |
2 |
1,5 |
1 |
4,5 |
|
Plynárenská
technologie |
PLT |
2 |
1,5 |
2 |
5,5 |
|
Plynová
zařízení |
PLZ |
1 |
2 |
2,5 |
5,5 |
|
Měřící
a regulační technika |
MRT |
- |
2 |
1 |
3 |
|
Odborný
výcvik |
ODV |
15 |
17,5 |
17,5 |
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
B. Doporučené nepovinné předměty |
|
|
|
|
|
|
Sportovní
hry |
SPH |
2 |
2 |
2 |
2-6 |
|
Výpočetní
technika |
VYT |
- |
2/2 |
2/2 |
2/2-4/4 |
Poznámky:
1.
Počet týdenních
vyučovacích hodin jednotlivých vyučovacích předmětů je možno upravit do
výše 10 % celkového týdenního počtu vyučovacích hodin v příslušném
ročníku, přičemž celkový počet vyučovacích hodin týdně nebude překročen
a z učebního plánu nebude vypuštěn žádný vyučovací předmět.
2.
Vyučující mohou
v učebních osnovách provést úpravu učiva do rozsahu 30 % celkové hodinové
dotace předmětu v ročníku vzhledem ke specifickým potřebám uplatnění v
regionu a aktualizaci učiva. Schvaluje ředitel školy.
3.
Učivo předmětu
základy ekologie je obsažen v předmětu chemie ve 2. ročníku.
4.
Ředitel školy určí
1 - 4 týdny z časové rezervy ve 3. ročníku na souvislou praxi např. formou
stáže u stavebně montážní firmy nebo organizace. Náplň této praxe by měla
být v souladu se specifikou učebního oboru a profilu absolventa. Hodnocení této
praxe se zohlední v předmětu odborný výcvik.