MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY ČESKÉ REPUBLIKY
Vydalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky
dne 21. prosince 1994 č.j 27 584/94-23
s platností od 1. září 1995 počínaje 1. ročníkem
UČEBNÍ PLÁN
Kmenový
obor: 3742L Provoz, organizace a ekonomika pošt
Kód a název :
37-42-L/501 Poštovní
provoz
Dálkové studium
Kategorie a názvy vyučovacích předmětů |
Počet konzultačních hodin v ročníku |
|
|
1. |
2. |
3. |
Celkem |
A. |
Všeobecně vzdělávací předměty |
|
|
|
|
|
Český jazyk a literatura |
20 |
10 |
20 |
50 |
|
Cizí jazyk |
20 |
20 |
30 |
70 |
|
Základy společenských věd |
10 |
10 |
- |
20 |
|
Matematika |
10 |
10 |
10 |
30 |
|
Zeměpis |
20 |
20 |
20 |
60 |
B. |
Odborné předměty |
|
|
|
|
Ekonomika a řízení |
20 |
20 |
20 |
60 |
|
Poštovní technologie |
20 |
20 |
30 |
70 |
|
Psychologie a řízení |
- |
- |
10 |
10 |
|
Základy práva |
10 |
10 |
- |
20 |
|
Výpočetní technika |
20 |
20 |
10 |
50 |
|
Celkem |
150 |
150 |
150 |
450 |
Poznámky:
1. V dálkovém studiu se vyučuje podle učebních osnov denního studia. Obsah a rozsah učiva v tematickém plánu si přizpůsobí vyučující podle počtu konzultačních hodin uvedených v učebním plánu dálkového studia. Upravený tematický plán schvaluje ředitel SOU.
2. Počty konzultačních hodin v ročníku stanovené učebním plánem dálkového studia jsou závazné a musí se rovnoměrně rozložit do dvou pololetí školního roku. ředitel středního odborného učiliště rozhodne, zda stanovené počty konzultačních hodin se zařadí do pravidelného týdenního nebo čtrnáctidenního rozvrhu nebo podle jinak uspořádaného harmonogramu konzultací.
3. V závěru každého pololetí se vykonají zkoušky ze všech předmětů, kterým se podle učebního plánu v příslušném pololetí vyučovalo (v jednom dnu se doporučuje konat zkoušky maximálně ze tří předmětů).
V souvislosti s konkrétním obsahem každého vyučovacího předmětu, musí se každý vyučující:
a) průběžně zabývat otázkami bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci
b) soustavně zaměřovat na důslednou výchovu žáků k ochraně životního prostředí
c) podle charakteru oboru a obsahu předmětu aktualizovat učivo o nové poznatky vědy a techniky. Učivo aktualizovat se zřetelem na postupné zavádění výsledků vědeckotechnického pokroku v odvětví a v organizaci, pro kterou se žáci připravují.