Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
České republiky
Vydalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
České socialistické republiky
dne 16. 8. 1989, čj. 11897/89-212 s platností od 1. září 1990 počínaje 1.
ročníkem,
a
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
dne 17. 4. 1990, čj. 15 271/90-21 a dne 31. 5. 1991 čj. 17 981/91-21
s platností od 1. září 1991
a
dne 9. 7. 1996, čj. 22 367/96-23 s platností od 1. září 1996 počínaje 1. ročníkem.
studijního oboru
41-46-L/502 (45-21-4,6) Lesní hospodářství
Večerní studium
Kategorie
a názvy vyučovacích předmětů |
Počet
týdenních vyuč. hodin v
ročníku |
|
||
1. |
2. |
3. |
Celkem |
|
1. Společenskovědní |
|
|
|
|
Český jazyk
a literatura |
2 |
2 |
2 |
6 |
Cizí
jazyk |
2 |
2 |
2 |
6 |
Základy
společenských věd |
1 |
- |
- |
1 |
|
|
|
|
|
2.
Matematicko-přírodovědné |
|
|
|
|
Matematika |
2 |
2 |
1 |
5 |
Chemie |
2 |
2 |
- |
4 |
|
|
|
|
|
3.
Odborné |
|
|
|
|
Automatizace |
2 |
- |
- |
2 |
Práce
s počítačem |
- |
2 |
2 |
4 |
Ekonomika
a řízení |
- |
1 |
3 |
4 |
Speciální
biologie a ekologie |
2 |
2 |
2 |
6 |
Provoz
lesního hospodářství |
2 |
2 |
3 |
7 |
|
|
|
|
|
Celkem |
15 |
15 |
15 |
45 |
1. Ve večerním studiu se vyučuje podle učebních osnov denního studia. Obsah a rozsah učiva v tematickém plánu si přizpůsobí vyučující podle počtu týdenních vyučovacích hodin, které jsou uvedeny v učebním plánu večerního studia. Upravený tématický plán schvaluje ředitel školy.
2. Cvičení se doporučuje soustředit do větších vyučovacích celků.
3. Škola může provádět v učebním plánu úpravy až do výše 10 % celkového počtu vyučovacích hodin v příslušném ročníku. Při této úpravě není možné zrušit žádný vyučovací předmět ani překročit celkový týdenní počet hodin stanovený učebním plánem.
4. Vyučující mohou v učebních osnovách provést úpravu učiva do rozsahu 30% celkové hodinové dotace v ročníku, k zařazení nových poznatků vyplývajících z rozvoje vědy a techniky, z aktuálních otázek tržní ekonomiky, podmínek vstupu do evropských struktur a pro přizpůsobení učiva specifickým podmínkám školy a regionů.
5. Maturitní zkouška se připravuje a organizuje podle platných předpisů.
Dálkové
studium
Kategorie
a názvy vyučovacích předmětů |
Počet
konzultačních hodin
v ročníku |
|
||
1. |
2. |
3. |
Celkem |
|
1. Společenskovědní |
|
|
|
|
Český jazyk
a literatura |
30 |
30 |
30 |
90 |
Cizí
jazyk |
30 |
30 |
30 |
90 |
Základy
společenských věd |
20 |
- |
- |
20 |
|
|
|
|
|
2.
Matematicko-přírodovědné |
|
|
|
|
Matematika |
30 |
30 |
20 |
80 |
Chemie |
20 |
20 |
- |
40 |
|
|
|
|
|
3.
Odborné |
|
|
|
|
Automatizace |
30 |
- |
- |
30 |
Práce
s počítačem |
- |
20 |
20 |
40 |
Ekonomika
a řízení |
- |
30 |
40 |
70 |
Speciální
biologie a ekologie |
30 |
30 |
20 |
80 |
Provoz
lesního hospodářství |
30 |
30 |
30 |
90 |
|
|
|
|
|
Celkem |
220 |
220 |
190 |
630 |
Poznámky
k učebnímu plánu dálkového studia
1. V dálkovém studiu se vyučuje podle učebních osnov denního studia. Obsah a rozsah učiva v tematickém plánu si přizpůsobí vyučující podle počtu konzultačních hodin, které jsou uvedeny v učebním plánu dálkového studia. Upravený tematický plán schvaluje ředitel školy.
2. Počty konzultačních hodin v ročníku, které stanoví učební plán dálkového studia, jsou závazné a musí být rovnoměrně rozloženy do obou pololetí školního roku. Ředitel školy rozhodne, zda se stanovené počty konzultačních hodin zařadí do pravidelného týdenního nebo čtrnáctidenního rozvrhu nebo jinak uspořádaného harmonogramu konzultací.
3. V závěru každého pololetí vykonají žáci zkoušky ze všech předmětů, kterým se podle učebního plánu v příslušném pololetí vyučovalo. V jednom se doporučuje konat zkoušky nejvýše ze tří předmětů.
4. Škola může provádět v učebním plánu úpravy až do výše 10 % celkového počtu konzultačních hodin v příslušném ročníku. Při této úpravě není možné zrušit žádný vyučovací předmět ani překročit celkový týdenní počet hodin stanovený učebním plánem.
5. Vyučující mohou v učebních osnovách provést úpravu učiva do rozsahu 30 % celkové hodinové dotace v ročníku, k zařazení nových poznatků vyplývajících z rozvoje vědy a techniky, z aktuálních otázek tržní ekonomiky, podmínek vstupu do evropských struktur a pro přizpůsobení učiva specifickým podmínkám školy a regionů.
6. Maturitní zkouška se připravuje a organizuje podle platných předpisů.