Vydalo Ministerstvo hospodářství
dne 18. 6. 1996, č.j. 8801/96-74
s účinností od 1. září 1996 počínaje 1. ročníkem
41-53-H/011
(45-97-2/12) Chovatel laboratorních a kožešinových zvířat
Denní studium:
Kategorie a názvy předmětů |
Počet týdenních vyučovacích hodin v ročníku |
||
1. |
2. |
3. |
|
1. Společensko-vědní |
|
|
|
Český jazyk a literatura |
2 |
2 |
2 |
Cizí jazyk |
2 |
2 |
2 |
Občanská nauka |
1 |
1 |
1 |
2. Matematicko-přírodovědné |
|
|
|
Matematika |
2 |
1 |
1 |
Biologie |
1 |
1 |
- |
3. Tělesná výchova |
2 |
2 |
2 |
4. Odborné |
|
|
|
Základy chovu zvířat |
2 |
- |
- |
Chov kožešinových zvíř at |
- |
2 |
3 |
Chov laboratorních zvířat |
2 |
2 |
3 |
Etologie a prostředí zvířat |
- |
1,5 |
- |
Ekonomika a organizace |
- |
- |
1,5 |
5. Výběrové |
2-4 |
1,5-3 |
1,5-3 |
Výživa a krmivářství |
1 |
- |
- |
Práce s počítačem |
2 |
1 |
- |
Rodinná výchova |
1 |
- |
- |
6. Odborný výcvik |
15 |
17,5 |
17,5 |
Celkem |
33 |
33 |
33 |
Poznámky:
1. Součástí předmětu biologie jsou zároveň základy ekologie.
2. Volbu výběrových odborných předmětů provádí vedení školy podle podmínek školy, požadavků regionu, trhu práce a podnikatelů. Praktickou část z výběrových odborných předmětů může ředitel SOU zařadit do obsahu odborného výcviku.
3. V kompetenci ředitele je upravit učební plán až do výše 10% celkového týdenního počtu vyučovacích hodin v příslušném ročníku. Při této úpravě není možné vypustit žádný stanovený povinný předmět a nebude překročen stanovený týdenní počet hodin.
4. Obsah učiva jednotlivých předmětů mohou vyučující upravit až do 30% jeho rozsahu k zařazení nových poznatků vyplývajících z rozvoje vědy a techniky, z aktuálních otázek tržního hospodářství a přizpůsobení obsahu učiva specifickým potřebám podnikatelských subjektů. V předmětu odborný výcvik je možné přesouvat učivo mezi ročníky v případech, že nepůjde o činnosti, které jsou zakázány mladistvým do 16 let po dobu přípravy na SOU. Zmíněné schvaluje ředit
el SOU.5. Počet hodin a struktura nepovinných vyučovacích předmětů je plně v kompetenci ředitele SOU, který schvaluje i učební osnovy vypracované předmětovou komisí.
Tyto předměty lze zavést podle potřeby učebního oboru, regionu, podmínek školy, předpokladu a zájmu žáků.