Schválilo
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky
dne 28. 5. 1999, čj. 22 480-23 s
platností od 1. září 1999 počínaje 1. ročníkem.
učebního oboru
41-56-E/001 (45-79-0) Lesní výroba
Denní studium
Kategorie
a názvy vyučovacích předmětů |
Počet
týdenních vyuč.hodin v ročníku |
Celkem |
|
1. |
2. |
||
A. Povinné vyučovací předměty |
|
|
|
a)
základní |
|
|
|
všeobecně vzdělávací |
6 |
6 |
12 |
Český
jazyk a literatura |
2 |
2 |
4 |
Občanská
nauka |
1 |
1 |
2 |
Matematika |
2 |
2 |
4 |
Tělesná
výchova3) |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
|
b) základní odborné |
25 |
27 |
52 |
Nauka
o lese |
1 |
- |
1 |
Strojnictví |
1 |
- |
1 |
Lesní
výroba |
2 |
4 |
6 |
Nauka
o práci |
- |
1 |
1 |
Ekonomika |
- |
1 |
1 |
Odborný
výcvik |
21 |
21 |
42 |
|
|
|
|
Celkem hodin týdně |
31 |
33 |
64 |
|
|
|
|
B. Nepovinné |
|
|
|
|
|
|
|
Poznámky:
1.
Všeobecně vzdělávací předměty se vyučují podle učebních osnov
schválených MŠMT ČR a vydaných samostatně.
2.
Počet hodin tělesné výchovy lze podle místních podmínek zvýšit o
jednu hodinu týdně s tím, že tato hodina nebude považována za další
rozšiřování počtu hodin v učebním plánu.
3.
Volba, struktura, týdenní počet hodin a hodinová dotace tematických
celků výběrových a nepovinných předmětů je plně v kompetenci
ředitele školy. Předměty je třeba volit podle profesionálních i osobních
potřeb a zájmu žáků a regionálních potřeb, s přihlédnutím k personálním
a materiálním podmínkám školy.
4.
Struktura nepovinných předmětů, jejich zařazení do učebního plánu
je v kompetenci ředitele školy, který také schvaluje jejich učební
osnovy navržené předmětovými komisemi.
5.
Ředitel školy má možnost provést úpravy hodinové dotace jednotlivých
předmětů až do výše 10 % celkového počtu týdenních vyučovacích hodin
určených učebním plánem s tím, že z učebního plánu nebude
vypuštěn žádný vyučovací předmět a nebude ani překročen stanovený počet
vyučovacích hodin v týdnu.
6.
Obsah učiva se může upravit až do 30 % jeho rozsahu k zařazení
nových poznatků vyplývajících z rozvoje vědy a techniky, z aktuálních
otázek přechodu k tržní ekonomice a k lepšímu přizpůsobování
učiva specifickým potřebám.
7.
Učivo všech vyučovacích předmětů je rozvrženo do 33 týdnů. Zbývající
týdny se využijí jako časová rezerva k opakování učiva, exkurzím,
výchovně vzdělávacím akcím apod.
8.
Závěrečná zkouška se připravuje a organizuje podle platných předpisů.
9.
Škola má možnost v průběhu prázdnin organizovat odborný výcvik
v rozsahu 10 vyučovacích dnů.