Schválilo Ministerstvo školství,mládeže a tělovýchovy České republiky
dne 25. května 1993, čj. 17 277/93-23 s platností od 1. září 1993 počínaje prvním ročníkem
studijního oboru
64-41-L/5**
(**-96-4) Podnikání
v oboru …
Denní studium
Předmět |
Počet týdenních vyučovacích hodin v ročníku |
|
1. |
2. |
|
A. Všeobecně
vzdělávací předměty |
|
|
p o v i
n n é |
10
- 12 |
9
– 11 |
Český jazyk a literatura |
2 |
2 |
Cizí jazyk |
3 - 4 |
3 – 4 |
Základy společenských věd |
1 |
1 |
Matematika |
2 - 3 |
1 – 2 |
Tělesná výchova |
2 |
2 |
|
|
|
v ý b
ě r o v é |
2
- 3 |
2
– 3 |
Fyzika |
2 – 4 |
|
Chemie |
2 – 4 |
|
Zeměpis |
1 – 2 |
|
Estetická výchova |
1 – 2 |
|
|
|
|
B. Odborné předměty |
|
|
p o v i
n n é |
16
– 20 |
16
- 20 |
Práce s počítačem |
2 – 4 |
2 |
Technická dokumentace |
2 |
- |
Korespondence |
- |
2 |
Právní nauka |
2 |
2 |
Ekonomika podniku |
3 |
3 |
Marketing a management |
2 |
2 |
Účetnictví |
3 |
3 |
Psychologie |
2 |
- |
|
|
|
v ý b
ě r o v é |
4
- 9 |
4
- 8 |
|
|
|
Celkem maximálně |
35 |
33 |
|
|
|
C. Nepovinné předměty |
|
|
Poznámky:
1) Všeobecně vzdělávacím předmětům se vyučuje podle učebních osnov studijních oborů SOU pro absolventy tříletých učebních oborů (denní studium) vydaných MŠMT ČR dne 9.7.1991, čj. 18 049/91-21.
2) Počet hodin tělesné výchovy lze podle místních podmínek zvýšit o 1 hodinu týdně s tím, že tato hodina nebude považována za další rozšiřování počtu hodin v učebním plánu.
3) Volba a struktura výběrových předmětů je v kompetenci vedení školy. Výběrové odborné předměty tvoří jednak předměty navazující na přípravu v učebním oboru, popřípadě předměty doplňující ekonomický blok učiva.
4) Volba a struktura nepovinných vyučovacích předmětů je plně v kompetenci ředitele školy, který také schvaluje jejich učební osnovy navržené předmětovými komisemi.
5) V souvislosti s konkrétním obsahem každého vyučovacího předmětu musí každý vyučující:
a) Průběžně se zabývat otázkami bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
b) Soustavně se zaměřovat na důslednou výchovu žáků k péči o životní prostředí.
c) Podle charakteru oboru a obsahu předmětu aktualizovat učivo o nové poznatky vědy a techniky se zřetelem na postupné zavádění výsledků vědeckotechnického pokroku v příslušném odvětví a v organizaci, pro kterou se žáci připravují.
Schválilo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky
dne 24. ledna 1994, čj. 10 913/94-23 s platností od 1. září 1994 počínaje prvním ročníkem
Předmět |
Počet týdenních vyučovacích hodin v ročníku |
||
1. |
2. |
3. |
|
A. Všeobecně vzdělávací předměty |
|
|
|
p o v i
n n é |
7 |
7 |
7 |
Český jazyk a literatura |
1 - 2 |
1 |
2 |
Cizí jazyk |
2 |
2 - 3 |
3 |
Základy společenských věd |
1 |
1 |
- |
Matematika |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
v ý b
ě r o v é |
1
- 2 |
1
- 2 |
1 |
Fyzika |
|
|
|
Chemie |
|
|
|
Zeměpis |
|
|
|
Estetická výchova |
|
|
|
|
|
|
|
B. Odborné předměty |
|
|
|
p o v i
n n é |
8 |
8 |
8 |
Práce s počítačem |
2 - 1 |
1 - 2 |
1 – 2 |
Technická dokumentace |
1 |
- |
- |
Korespondence |
- |
1 |
- |
Právní nauka |
1 |
1 |
- |
Ekonomika podniku |
2 |
1 |
1 |
Marketing a management |
- |
1 |
1 |
Účetnictví |
1 |
1 |
1 |
Psychologie |
- |
- |
1 |
|
|
|
|
v ý b
ě r o v é |
1
- 2 |
2
- 3 |
2
– 3 |
|
|
|
|
Celkem maximálně |
15 |
15 |
15 |
|
|
|
|
C. Nepovinné předměty |
|
|
|
Poznámky:
1. Pro večerní studium platí stejné učební osnovy jako pro denní studium. Obsah a rozsah učiva si přizpůsobí vyučující v tematickém plánu vzhledem k počtu hodin uvedených v učebním plánu oboru přípravy. Tematické plány učiva schvaluje ředitel SOU.
2. Každý vyučovací předmět se ukončuje zkouškou. Konání zkoušek stanovují příslušné předpisy. Každý den je možno vykonat nejvíce 3 zkoušky.
3 V souvislosti s konkrétním obsahem každého vyučovacího předmětu musí každý vyučující:
a) Průběžně se zabývat otázkami bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
b) Soustavně se zaměřovat na důslednou výchovu žáků k péči o životní prostředí.
c) Podle charakteru oboru a obsahu předmětu aktualizovat učivo o nové poznatky vědy a techniky se zřetelem na postupné zavádění výsledků vědeckotechnického pokroku v příslušném odvětví a v organizaci, pro kterou se žáci připravují.
Dálkové studium
Předmět |
Počet konzultačních hodin v ročníku |
||
1. |
2. |
3. |
|
A. Všeobecně vzdělávací předměty |
80 |
80 |
80 |
p o v i
n n é |
60
- 70 |
60
– 70 |
80 |
Český jazyk a literatura |
10 - 20 |
10 - 20 |
20 |
Cizí jazyk |
20 |
20 |
30 |
Základy společenských věd |
10 |
10 |
- |
Matematika |
20 |
20 |
10 |
|
|
|
|
v ý b
ě r o v é |
10
- 20 |
10
- 20 |
10 |
Fyzika |
|
|
|
Chemie |
|
|
|
Základy ekologie |
|
|
|
Zeměpis |
|
|
|
|
|
|
|
B. Odborné předměty |
80 |
80 |
80 |
p o v i
n n é |
|
|
|
Práce s počítačem |
20 |
10 |
20 |
Technická dokumentace |
10 |
- |
- |
Korespondence |
- |
10 |
- |
Právní nauka |
10 |
10 |
- |
Ekonomika podniku |
20 |
10 |
10 |
Marketing a management |
- |
10 |
10 |
Účetnictví |
10 |
10 |
10 |
Psychologie |
- |
- |
10 |
|
|
|
|
v ý b
ě r o v é |
10 |
20 |
20 |
|
|
|
|
Celkem maximálně |
160 |
160 |
160 |
Poznámky:
1. V dálkovém studiu se vyučuje podle učebních osnov denního studia. Obsah a rozsah učiva v tematickém plánu si přizpůsobí vyučující podle počtu konzultačních hodin uvedených v učebním plánu dálkového studia. Upravený tematický plán schvaluje ředitel středního odborného učiliště.
2. Počty konzultačních hodin v ročníku stanovené učebním plánem dálkového studia jsou závazné a musí se rovnoměrně rozložit do dvou pololetí školního roku. Ředitel středního odborného učiliště rozhodne, zda stanovené počty konzultačních hodin se zařadí do pravidelného týdenního nebo čtrnáctidenního rozvrhu nebo podle jinak uspořádaného harmonogramu konzultací.
3. V závěru každého pololetí se vykonají zkoušky ze všech předmětů, kterým se podle učebního plánu v příslušném pololetí vyučovalo (v jednom dnu se doporučuje konat zkoušky maximálně ze tří předmětů).
4. V souvislosti s konkrétním obsahem každého vyučovacího předmětu musí každý vyučující:
a) Průběžně se zabývat otázkami bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
b) Soustavně se zaměřovat na důslednou výchovu žáků k péči o životní prostředí.
c) Podle charakteru oboru a obsahu předmětu aktualizovat učivo o nové poznatky vědy a techniky se zřetelem na postupné zavádění výsledků vědeckotechnického pokroku v příslušném odvětví a v organizaci, pro kterou se žáci připravují.